Illa -.-

jag har mått skit illa sedan jag kom hem runt fem och inte blev de bättre över att jag överansträngde mig med den där designen -.-
Såklart när jag skulle lägga in den, så gick det inte, utan allt fuckade sig.
Såkalrt blev jag helt slut av det med. Eftersom jag tyckte fan vad skönt att den e klar!!
Men nu måste jag börja från början......fml.
Så var jag med typ: vad ska julia säga? för jag sa att den var klar o att jag kunde lägga in den, men såklart var det tvunget att fucka sig....men hon tog de okay, så förhoppningsviss mår jag bättre imon och kan få in det då.
Men ja, ska typ göra ett inlägg till som jag planerat, sedan done för idag.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0