kommentarer...

Seriöst, finns det INGET på bloggen som är värt att kommentera?
Typ som de där med GGA-galan, håller ni med, inte varför inte m.m.
Alltså sånt, bara kommentera, typ vad ni undrar, vad ni vill se mer av på bloggen.
För det är relativt svårt att komma på olika inlägg hela tiden, när man inte har vissa kategorier att håla sig inom.

Det jag gärna vill slippa är onödiga kommentarer, som inte har med inlägget att göra.
Det är sjukt ofta att jag skrivit fan vilken skitdag, o så kommenterar någon, haft en bra dag?
Sjukt störigt! Alltid när jag kommenterar någon annans blogg, ser jag till att läsa ialla fall just de inlägg som jag ska kommentera! det är större chans att ni får läsare genom att kommentera saker som har om inlägget att göra, än att bara skriva, haft en bra dag? eller kolla min blogg o sånt. För då kan jag garantera att nästan INGEN kollar bloggen...och gör dem det. så kommer de i största fall skriva något taskigt. Har tänkt ta upp detta nu ett tag, och nu gjorde jag det.
Så tänk på de tack.

C ya

Kommentarer
denise

Försöker kommentera din blogg, men bara om jag har en åsikt eller liknande. För att det ska vara relevant. Precis som du säger, inte bara skriver något helt random. Men jag läser din blogg iallafall, och kommenterar om jag känner för det. ^^

2012-01-22 22:14:47
URL: http://fukkit.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0