Looking from a window above, is like a story of love...can u hear me?

Idag är det en seeeg dag, och idag är det bara en dag mellan ledighet och skola...
Det ÄNDA positiva är att om en månad, vecka 8, så har vi sportlov (Y)
Förhoppningsviss har jag hittat jobb tills dess, men INGEN behöver en sextonåring....-.- svär, snart säger jag ja till usa alex.
Vad mer?
Jag kmr nog tvinga mig själv att ta ner alla mina jb plansher idab (förutom min favorit) o hänga upp Miley Cyrus plansherna där ist.
Sen kmr jag göra en lista på vd jag måste köpa när mitt barnmbidrag väl kommit.
Dock inga klädder, det har jag lovat mig själv, Julia tror inte på att jag inte kommer hålla det, o jag vill vissa henne fel, o vissa för mig själv att jag har gått om klädder, men jag ska oxå rensa garderoen idag...o den e inte helt full än.... wrong way wrong way.
INGET kläddshopande! iaf inte i januari/februari! Måte spara pengar till sommaren med eftersom då kommer inga pengar in jue. Vem fan kom på de btw? Inga pengar när man som mest behöver dem.
Hey, ska nog se om jag kan köpa en ny skolväska, (Y)
Sen ja...får se vad mer :)
De senaste dagarna har jag ritat (försökt) o det blev helt failat.....varför e jag inte bra på ngt?!
nu ska jag sluta klaga, slänga in en bildcitat o sedan ja...vet inte XD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0