plansherna nere o uppsatta :)

dessa tre ar mina fanvoriter :)
som vanligt kunde jag inte somna, så där låg jag och den var halv två så tillsist bestämde jag mig för att ta ner bieber planscherna och sätta upp Miley. Halv tre var jag klar med det, och då kurrade min mage så för andra gången denna vecka åt jag nattmat :) Sen runt fyra, DÅ somnade jag. (Y) Aja jag är trött, så som jag planerat, så jag kommer antagligen sova bättre inatt, annars e jag screwed....
Haha men det ordnar sig antar jag... :)
Har oxå hunnit strycka, och som sagt, kunde inte somna igår, så jag gjorde läxorna med XD
Så nu är det bara att hänga här tills fyra då jag ska till mammas jobb snabbt för att hämta upp något, sen blir de att duscha, använda bodyscrub (love that! det gör lite ont ju, men sen när man duschar av det...känslan e helt oberskrivlig! :D) sen ansiktsmask, måla naglarna och känna mig helt nöjd mig med själv! :D
Haha älskar när jag får gjort allt de jag vill ha gjort :)
Jag plannerade att rita lite fast jag suger på de ja, o kankse scrapbooka :D
Det är faktsikt jättekul, men jag gör inte scrapbooking som alla andra..utan jag väljer ut här ska du va, du får itne va över där o sånt XD Haha jag e för mycket ibland.. :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0