seriöst

vad  jag är trött idag!
Eller ja....hela skoldagen är seg och jag MÅSTE börja ta allt på allvar igen. Skolan då. För det gör jag inte längre ser det ut som, och det stör jag mig sjukt mycket på!
Så i helgen MÅSTE jag:
- räckna matte
- läsa historia
- göra msk uppgifterna.
- plugga nk
- svenska
o massa annat jag inte kommer på nu.
Kul helg right?
men fan heller, jag SKA få bra betyg -.-
men det känns dumt att vara den ända som kanske pluggar eller ens bryr sig.
väntar fortfarande på att de ska pay off. men än har det inte.

dagens höjdpunkt var anna. den tjejen + simone + mindy är det som typ håller mig vid bra humör. Utan dem hade jag varit död typ...Blev väla idag. Och jag hittade assnygg outfit på gina (jag satt ihop den själv ) och för första gången i mitt liv, känndes det 100% rätt. Jag kände mig bekväm, kände mig som mig. Som om det var rätt. Kan ine förklara det. Simone höll också med. Hon bara typ " men shiiit det där är så du!!" helt wow. Anna höll med. Anna satt ihop en outfit som man hittar i modekataloger, emn som var så sjuuuuukt rätt för henne! Siimone haade nsygga byxor, dock hade hon för många i armarna så hon årkade inte ta med tröjor. Haha såg liiiite kul ut :P Sedan bvar simone helt bäst o bjöd mig på en drink på naked juciebar. Asgott seriöst. haha tror att nu går vi till när hon bjuder lite mer, o jag tar emot XD ne men sådana är vi. periodvis bjuder jag, periodvis hon. Men vi bestämmer de aldrig. Typ denna månaden is on me elr liknande. det bara blir så.
Snacka att min svenska lärare hade fått damp eftersom jag inte skriver stor bokstav efter punkt...men årrrrkar inte ändra, så kör bara på och ser vart det leder mig.

Imorgon slutar i elva, eftersom idrotten är inställd, vilket jag inte alls gillade att få höra. klart sluta så tidigt är alltid nice, men inte när de går ut över idrotten -.- Aja, efter det blir det väla IGEN. Haha seriöst jag o siimone BOR fan där!!!!
Väla med anna o simone imon igen. Vi hann inte så jättemycket idag, och vi hann bara med halva gina -.-
Så de måste vi se till att fixa. 
Btw A, din present är uttänkt o ska bara bli köpt :D

Imorgon kommer outfiten på både mig och anna, och andra, för jag tänker fan köra den där leken igen, min ide o de andra hackade på :D
Aja, c ya XD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0