Simone o Mindy



Simones blogg, Onlymeep är en blogg jag följer varje dag, 24/7 nästan :)
Hon uppdaterar ofta och skriver om roliga saker. 
Många bloggar är ungefär fgjortizzaktiga, o skriver mer provuncerande, o ja, bara om deras dag o tror att dem är så coola medan Simone skriver om sin dag, men annat med, och hon tror inte att hon är bäst. 
Simone är väligt bra på att rita, och då och då lägger hon upp bilder som hon gjortt.
Ett par kategorier hon har som jag älskar :)
- Drawings
- inspiration
- justin bieber <3
- mina outfits
- musik
- photos
- photoshop
- shopping & news

Klicka här eller på bilden för att komma tlll henes #SWAG blogg :D 




Mindys blogg är oxå en jag följer  24/7 och när hon o den är bra den med :D
Mindy skriver om allt möjligt, om snygga killar (gillas ;P), film, till åsikter och om coola pryla.
Tyvärr har hon ännu inte upptcäkt the amazing thing kallad kategorier. Just nu har hon bara en, men i framtiden kommer det säkerligen komma fler :)
Ett par rubriker hon haft på bloggen:
- Tracy Chaman(låt)
- Awesome (bakade)
- Ugglor (smycken)
- Fillipa Bark (komiker)
- Zac Efron (bilder)

aop bara ett fåtal av dem som sagt :)

Klicka på bilden eller här för att komma till hennes AWESOME blogg :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0