some tumblr pics








jag o simone MÅSTE börja skeighta igen, vi hade det asnicigt ju. Saknar de tiderna. 




när man tänker efter, märker man att det är sant. visa saker säger man aldrig.


något med denna som får mig att le, don't know what dock.


asskönt att vakna så. ingen klocka som ringer :D


SÖTA


coola. Undra vad folk hade sagt om jag kom med sådana läppar imon? 


one day, i wanna be pretty, like she. or like someone else, as long as i'm pretty.



afan, hlr med :D


wich one is to life?


take me away...


i want that...MINDY!!!!!!!!:D


really??? I like cider more


sometimes i wish i was girly, cause then i would know what was expected from me


but when is the part when u SHUT UP? 


do I dear to?

o massa andra XD



Kommentarer
Simone

Du,jag skateboard och vår=perfekt ju :D

2012-01-25 22:41:04
URL: http://onlymeep.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0