typsikt mig o anna konversation ^^

Haha en små delar av den XD (sms) (mer)= att viu skrev mer men jag skriver inte de XD

Anna: Fjortis kan du va själv! xd
Jag: Ojdå du läste visr de där xd
Anna: Ha.Ha xd

Anna: Haha resten som du skrev ja jättegulligt :P
Jag: vadå??Va??!
Anna:Va?
Jag: Vadå GULLIGT??  (mer)
Anna: Lugna dig! xd  (mer)

Jag: vad har jag skrivit? Seriöst anna du skrämmer mig xd
Anna: Okej, vad är ditt problem här???xd
Jag: Att jag inte fattar. jag skrev inte gulligt Anna...
Anna: Okej hag omformulerar mig. det var ett NICE-IGT skrivit?
Jag: Aha...nu fattar jag :D varför skrev du inte de direkt? Suck.xd

Anna: Okej...jag vet inte om du visste detta innan, så hoppas inte detta kommer som en chock för dig nu...men ...jag är faktiskt tjej...
Jag: E DU????
Anna: Vet att det måste komma som en gigantisk chock..
Jag: ja allså shit...hjärtattack!

haha vi pallar inte med oss som anna brukar skriva Xd Flummigt eller VAD?!!!!!!EPIC  haha, o såkalrt e vi de ända som skrattar säkert, men vit ni? Me don't give a shit, cause me fave fun XD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0