Childhood memories, never to be forgoten

jag är en av miljontals barn som växte upp med Aqua låtarna! :D jag och simone sjöng de alltid när vi var små, och här och dagen kom vi in på dem, och jag bara: bara för de så MÅSTE jag ha låtarna igen! :D
Hahaha ni ska se musiken jag har på mobilen, seriöst, vissa är så gamla att det inte är sant, men jag gillar dem, and that's final. Simone säger iban shit den är jätte gamal ju, so? jag gillar den XD
Här kommer mina favorit låtar med dem! :D 

I'm A Barbie Girl
In The Barbie World
Life In Plastic,
It's Fantastic
You Can Brush My Hair,
Undress Me Everywhere
Imagination,
Life Is Your Creation




Doctor Jones, Jones,
Calling Doctor Jones
Doctor Jones, Doctor Jones,
Get up now
Wake up now
Doctor Jones, Jones,
Calling Doctor Jones
Doctor Jones, Doctor Jones,
Wake up now
Wake up now

Ah yippie yi yu
Ah yippie yi yeah
Ah yippie yi yu ah

Ah yippie yi yu
Ah yippie yi yeah
Ah yippie yi yu ah




My oh my do you want to say goodbye?

To have the Kingdom, baby, tell me why
My oh my do you want to say goodbye?
To rule the country, baby, you and I?



If only I could turn back time,
If only I had said what I still hide
If only I could turn back time,
I would stay for the night, for the night

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0