citat

jag och julia hade nyss en intressant konversation om citat.
Vi lägger upp citat och älskar dem för vi kan på något sätt relatera till dem.
Det har hänt en, hänt någon nära, något sånt. Man har haft den känslan. Sådana saker, som man kan på ett eller annat sätt relatera till.
Vi kom på, att det som jag kanske tycker är perfekt hatar hon för den sårar henne extremt, o virseversa.
Kom att tänka på, att folk som älskar samma citat kan relatera till det, som du kan.
Men andra, kan ta illa vid sig och bli arga/sårade.

Så ville bara skriva att jag är ledsen ifall något av mina citat gjort någon av er upprörda, och jag lovar att det inte var för att såra er, på något sätt.
Jag försöker oftast tänka på hur andra kan ta citatet, men som sagt, förlåt ifall jag gjort någon av er upprörda! :/

Tumblr_lzfrkxofkf1qdgauwo1_500_large

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0