Citat



det är sant, livet är svårt då och då, och allt är skit.
Så är mitt med, men i slutändan, är jag ändå glad över det jag har.
jag har få men underbara vänner som jag litar på
jag har mina föräldrar som uppfostrat mig till den jag är, även fast jag inte kanske håller med allt dem gjort, respekterar jag dem, och skulle ändå inte vilja ha det annorlunda.
Jag skulle inte vilja ha mitt liv annorlunda ändå, eftersom detta är vad jag är van vid, detta är vem jag är just nu, och detta kommer leda till vem jag kommer bli. 

När livet känns tufft, tänk på alla amazing stuff du gjort, och alla du älskar och alla som älskar dig, och för guds skull, undervärdera dig själv inte!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0