Hey soul sister

Seriöst, ibland blir jag förvånad över hur seriöst jag tar saker, som historia arbetet som vi håller på med nu. Känner mig så dum över att stup i kvarten vilja informera Simone och Mindy om något nytt jag läste. Mindy lyssnade haft om halvt medan Simone total stängde av mig o skiftade mellan sin mobil och sitt arbete. Men inte ens det stoppade mig från att go on n on.
Btw, jag börjar bli rädd för mig själv. Flera gånger har jag snackat och Simone bara: vem snackar du med?
Och det är då jag kommer på att ja snackar med mig själv. Typ men detta kan inte va rätt, vad fan, mm. Haha. Typiskt mig. Men när du vet att de andra ändå inte har svaret på din fråga och ändå vill försöka komma på den, tycker jag att det är lättare att diskutera högt med sig själv. För då hör man det ist för att bara tänka det.

Nova Lund efter lunch med Julia :) Fick den assnygga tavlan (som inte blir snygg på bild) o take away muggen.
Eftersom studiebidraget inte sats in när jag behövde det, fikade vi ist:) och snackade. Massa snack.

Pengarna kom in när jag skulle åka hem, så imon efter skolan drar mone och jag till väla för att köpa hörlurar och converse :D LÄÄÄÄNGTAR!!!

( för er som är lite förvirrade, mone och Simone är samma person. ) xd


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0