Nova lund imon.

best thing ever!
Seriously, it's better than Coca Cola (and that comming from ME says alot...) :D 

Efter skolan drar jag till Nova Lund med Julia :)
Kul att hänga med henne igen :D Anledningen till att jag ska till Nova, behöver nya hörlurar,o skulle mötta upp med Julia imon, så bestämde vi oss att åka in till Nova Lund.

Medan jag var mer yeees! Naked Juice bar var hon exited över att ha en anledning att äta på Ben & jerry.
Seriöst....bara jag som tänkter på den tecknade serien på CN när jag hör de?? Seriously? HAHAH!



det alla tänker på


det JAG tänker på XD

Kommentarer
Mathilde

Var med och TÄVLA om 2 STYCKEN PLUS-ABONNEMANG SOM GÄLLER TOM SLUTET AV NÄSTA ÅR (HELA 2012 OCH 2013) från REMBY.COM, i min blogg. (remby är ett program där du kan redigera bilder och göra collage och liknande).

Direktlänk: http://happyfluffy.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-gratis-plus-abonnemang-hos-remb.html#comment



Om du inte vill vara med och tävla kolla gärna in min blogg ändå. =D

2012-03-20 07:06:02
URL: http://happyfluffy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0