Now Baby I believe

Seriöst denna är den tråkigaste MSK läxan vi fått hittils, och inte blir det bättre över att ett, vi kommer få tre till som är tråkigare, två jag inte har fått boken vi kan läsa om ämnena. Så det som gäller för min del, hänga med på lektionen och be till gud att allt stannar i hjärnan. 

Bort från det nu XD Suttit  med det sedan en timme (skriver lite då o då....när jag kommer på något XD) och har skrivit 1006 tecken. Feels good, dock femhundra till XD 

Låter lite dumt, men jag kan alvarligt tallat inte fatta att jag ÄNTLIGEN har Converse! Nu slipper jag gå runt och kolla avundsjukt på alla andra. Och inte var jag tråkig och köpte svarta converse, fuck that! Här går vi på andra hållet :D Köpte röda, och nästa vecka ska simone med köpa röda (båda ville köpa röda, haha vi e för lika :D:D:D:D viste att de fanns en anledning till att jag älskade dig simone :P ) Nu ska vi bara se om Mindy med vill köpa röda, och då har alla tre det :D Three Pack! Tänk som folk kommer kolla när de ser tre par exakt likadana converse gå på led, de kommer typ whuuuuut o jag kmr va yeah man! HAHA okay kanske inte literly, men kommer känna så :D
Till sommar blir det vita converse (snyggare till sommaren är det inte möjligt) och Mindy var int epå gula converse, de var fan skitsnygga, just saying :D Sen till hösten köper jag matt gröna :D AWESOME! 

Känns lite tomt nu, gått och llängtat efter converse i två år typ, och nu har jag det, längtan är över. Får längta till annat. 

Vädret är helt tipp topp om ni inte märkt det :D Imon ska det vara awesome väder med, holy shet man, jag kan vänja mig vid detta :D

Dagen buuuh: hittar fan INGET om usa innan A.Lincon kom till makten och efter mannen dött. -.-
Min historie lärare kommer mörda mig.
Julia, lust att hjälpa till? :D 


Oana Out!

Kommentarer
julia

haha, kan kolla om jag hinner imorgon

2012-03-21 20:44:31
URL: http://adreamthatcametrue.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0