Puuuuuuuuhh.

Idag har varit en relativ aktiv dag :D
Och än är den inte slut!

Vaknade runt 11 och snackade med mamma innan hon stack till jobbet klockan ett. Jag o pappa var o handlade och så träffade jag Simone o Nadja på Oj , de skulle till skogen.
Efter att ha packat ut allt satt jag mig o läste lite innan jag började storstäda rummet. Damma, göra rent skrivbordet, dammsuga, hela jävla rubbet!! Xd
Min allergi blev inte så jätte glad på mig men den ska snart få medicin så den lugnar sig xd
Ska chilla lite innan jag sätter mig i badet och slappnar av xd
Kl åtta är det Skypemötte som gäller med Simone o Mindy.
C.ya.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0