SWAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!

Världens bästa nyheter idag guys :D

Alla vet att vi på skolstaden inte har några studiedagar. Inga alls.
Det störde mig, och måååånga andra på skolan, TILLS jag fick världens bästa nyhet:D

Eftersom vi inte har studiedagar, går vi i skolan när de andra inte gör det (obvs..) och tack vare det checkar vi av antal skoldagar/år snabbare än de andra med studiedagar, d-days, kalla det vad ni vill.
Sååååå det betyder...
Att istället för att sluta den 15e juni som de flesta om inte alla gör, slutar vi den 7e ist...:D

Så vet ni? Hade jag fått välja, studiedagar, sluta vanligt. Inga, sluta tidigare, hade jag sagt
- jag gör inget på studiedagar förutom att sova länge, ute är det oftast inte lönt att va för att det är för kalt, medan slutar ja en vecka tidigare, bby bring it ON!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0