Förra året:

Japp tänkte skriva ner saker som jag kommer ihåg över föra året, som på något sätt påverkat mitt liv mer än bara de vanliga typ.
  • nationela proven..........(behöver jag säga mer?!)
  • återupptog kontakten med Julia :D (behövs de mer där? XD)
  • varit i Kraców i nästan en vecka! :D
  • Gick ut grundskolan (De va fan på tiden jue! trode aldrig de skulle hända jue!)
  • Var på Simones non-konfa (o spenderad en av mina livs bästa helg där! AWESOME helg. Längtar tbx. )
  • Fick reda på att jag kom in på linjen jag ville gå!
  • Träffade Julia för första gången
  • Kom i kontakt med Alex, o liiiite med Josh. (hm.....svårt att säga vad jag kr om de eftersom de är nog bäst på att göra mig förbanad XD men ne...de e najsiga jue, o de skadar inte att känna fler,right? Plus så e dem de schysstaste killarna ajg någonsin vetat om. Av olika skäll, men de e mogna, okay..kankse inte Alex, (sry..) men de e hlet :D)
  • Midsommar hos Anna. (måste jag säga mer än EPIC o att vi MÅSTE göra om det?!!!)
  • Började gymnasiet
  • Lärde känna Mindy (var har tjejen varit hela mitt liv?! XD Personlig solstråle typ XD )
  • Började åka till Lund ofta som faan XD
  • Kom Julia mkt närmre än planerat, o började va mer mig själv (den som simone vet) helt oplanerat. Bra/dåligt, de vet jag inte än.
  • Kommit närmre Simone. (ngt nytt? XD Vi kmr varandra närmre varje dag typ XD)
That's it typ.... :)
(Mindy, tagen från ja, ni ser på bilden XD)
(Julia)
(skolavslutningen i nian :))
kraców
simone o jag
simone tyckte de va kul att fota när jag drack upp de sista av min vanilia latte...
Simone på sin non-konfa, kan man bli mer avundsjuk ?
undrar vad som kommer va minnesvärt med detta året?
o undra om världen kmr gå under, de e ju 2012

Kommentarer
Nina

vill också gå ut grundskolan! :(

2012-01-01 18:02:23
URL: http://niniskanin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0